Compania americană CGS Inc. (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de outsourcing la nivel global, prezent încă din anul 2007, pe piaţa din România, prin intermediul Diviziei de Suport, Computer Generated Solutions România. În 2012 a fost inaugurat sediul CGS din Sibiu, locaţie recomandată de capacitatea tinerilor talentaţi și bine pregătiţi de aici, de a vorbi limba germană și alte limbi de circulaţie internaţională.
Astăzi, în sediul CGS din Sibiu, peste 400 de profesioniști își desfășoară zilnic activitatea, într-un mediu dinamic, extrem de competitiv, bazat strict pe performanţă, ocupând posturi în departamentele de customer support, customer care, IT helpdesk, telesales, telemarketing.
În primele luni ale anului 2015, compania dorește să dubleze echipa din Sibiu, astfel că specialiștii sunt așteptaţi să ocupe posturile oferite de către CGS România. Cele mai multe dintre joburile disponibile sunt în departamentele de customer support și customer care.
CGS Romania este un angajator atractiv datorită posibilităţilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui membru al echipei. 90% din echipa de management este formată din angajaţi care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilităţile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruter. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidaţi se referă la training-urile si acţiunile de formare a noilor angajaţi.
Dezvoltă-ţi competenţele la CGS
Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competenţele specifice job-ului, are dorinţa să înveţe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenţi sau studenţi ai unor instituţii de învăţământ superior. De asemenea, majoritatea posturilor necesită cunoașterea unei anumite limbi străine, cel mai adesea europeană.
Alături de salariile foarte atractive ce variază în funcţie de specializare și limbile străine vorbite, angajaţii CGS România beneficiază de servicii medicale, componente variabile în funcţie de performanţă, bonuri de masă și bonusuri de recomandare în procesele interne de recrutare. În plus, mediul de lucru este unul modern, la care se adaugă o anumită flexibilitate a programului de lucru. De asemenea, posibilitatea de a se diferenţia în cadrul echipelor prin rezultatele la evaluările lunare este un factor foarte important în procesul de identificare a noilor manageri pe care compania se bazează în viitoarele extinderi ale companiei.
CONTACT: Str. Ștefan Cel Mare, Nr. 193, Poarta 2, Complexul Hidrosib, Sibiu, E-mail: recruitment@cgsinc.ro, Tel.: 0215270000, www.cgs-romania.ro