CEPROCS™ SRL a fost înfiinţată în urmă cu cinci ani in Sibiu, ocupă un loc din ce în ce mai important pe piaţa de profil, devenind astfel o dimensiune imposibil de neluat în considerare în domenii precum Achiziţiile, Finanţele, Resursele Umane şi IT.
Graţie dezvoltării grupului CEPROCS™ s-a realizat atât extinderea paletei de servicii, cât şi siguranţa şi eficienţa acestora. CEPROCS™ oferă soluţii optime clienţilor săi, contribuind astfel în mod esenţial la succesul lor.
Succesul CEPROCS™ este rezultatul muncii angajaţilor noştri şi a implicării lor ‘’ pentru că, pentru noi, o companie în progres continuu, angajaţii sunt foarte importanţi; satisfacţia şi încrederea lor joacă un rol esenţial. Succesul companiei noastre nu ar fi acelaşi dacă nu am fi atenţi la nevoile celorlaţi’’ spune Matthias Trittinger- CEO.
Lavinia Marcu este unul dintre angajaţii CEPROCS™ încă din anul 2011. De-a lungul carierei sale, Lavinia şi-a însuşit know howul în achiziţii şi a devenit unul dintre membrii de bază ai familiei CEPROCS™.
Cum ai ales CEPROCS™?
CEPROCS™ a fost o alegere naturală, având în vedere că o prietenă m-a recomandat. Am ştiut de la început că este cea mai bună decizie. Chimia pe care am simţit-o cu cei care m-au intervievat mi-a dat siguranţa că lucrurile vor merge în direcţia pe care o doream. Până acum nu am simţit niciun regret legat de alegerea făcută.
Care este amintirea ta favorită de cînd lucrezi la această companiei?
Sunt extrem de multe, CEPROCS™ are acel concept de companie căreia îi pasă de angajaţii săi. Organizăm petreceri cu colegii, la birou sau mergem împreună la restaurant. Organizăm şi team-buildinguri pentru a ne cunoaşte mai bine.
Toate acestea contează pentru că îţi dă sentimentul că faci parte dintr-o familie şi te simţi în siguranţă. Cea mai frumoasa amintire pe care o am a fost prima petrecere de Crăciun, în anul 2011. M-a impresionat atmosfera. Era una familiară.
Ai început ca buyer, acum eşti Senior buyer: la ce proiect important lucrezi acum?
Indiferent de nomenclatură, cred că fiecare angajat îşi are rolul şi proiectul său important în cadrul companiei. În momentul de faţă lucrez la consolidarea mai multor proiecte pentru unul dintre clienţii CEPROCS™. Cum CEPROCS™ este o companie care oferă servicii, orice detaliu contează, negocierile cu furnizorii trebuie să fie eficiente şi să aibă în prim plan clientul. Nu pot da foarte multe detalii pentru că avem o politică strictă legată de confidenţialitatea informaţiilor cu care lucrăm zilnic.
Îţi este uşor să interacţionezi cu colegii tăi?
La birou, colegii sunt foarte sociabili şi deschişi. Este o plăcere să lucrezi cu o astfel de echipă. Şi spun echipă pentru că toţi sunt deschişi şi dornici să ofere informaţia de care am nevoie, când am nevoie. Este plăcut să văd că ne cunoaştem rolurile şi funcţionăm perfect împreună.
Colegii tăi vin la tine pentru a le da sfaturi?
Da, vin. Faptul că sunt în această companie încă din anul 2011, îmi conferă un statut de „cunoscător” şi îmi place să îmi văd colegii implicaţi şi dornici să afle răspunsuri la întrebările lor. Dacă întreabă, înseamnă că se implică şi doresc să înveţe şi să se dezvolte.
Eşti în companie din anul 2011, pentru că…
Pentru că aici am primit tot timpul un feedback, pentru că ştiu că orice problemă am, se găseşte o rezolvare, pentru că aici găsesc zilnic o atitudine pozitivă, pentru că fac parte dintr-o echipă care îmi conferă încredere şi satisfacţie.
Descrie CEPROCS™ într-un cuvânt:
Familie
CONTACT: S.C CEPROCS™ S.R.L, Centru de Afaceri, Nicolaus Olahus Street, No. 5, 7-8 th floor, RO-550370 Sibiu, office@ceprocs.com, www.ceprocs.com