Fabrica de Consultanță angajează – Consultant Senior Accesare Fonduri Europene

Fabrica de Consultanță angajează – Consultant Senior Accesare Fonduri Europene

Avem nevoie de forțe noi și oameni noi cu inițiativă în echipa noastră. Avem posturi disponibile pentru Consultanți Seniori în Obținerea Fondurilor Europene pentru birourile din București, Sibiu, Bacău și Constanța.

Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?

1. Să fie responsabilă…foarte responsabilă!
2. Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Scrierea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție și responsabilitate.
3. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei.
4. Să fie dispusă sa învețe. Daca nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește.
5. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă și ne plac doar oamenii care sunt dispuși să fie de 110% în firmă.
6. Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.
7. Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.
8. Să aibă minim 2 ani experiență în domeniul Finanțărilor Nerambursabile.
9. Să fie o persoană calmă, știm cu toții cât de dificili sunt unii clienți.
10. Să fie orientată spre găsirea soluțiilor și nu a „motivelor”.

Ce o să facă această persoană?

1. Verifică analiza eligibilității beneficiarilor făcută de către departamentul de vânzări.
2. Întocmește o listă personalizată a documentelor necesare redactării proiectului.
3. Stabilește cu beneficiarul cheltuielile eligibile și caută în permanență soluții de optimizare a proiectului.
4. Verifică documentele primite de la beneficiar.
5. Întocmește cererea de finanțare, INCLUSIV partea de previziune economică.
6. Răspunde la solicitări de clarificări/informații suplimentare.
7. Întocmește documentele din perioada precontractuală în vederea semnării contractului/acordului de finanțare.
8. Întocmește anunțuri de identitate vizuală după modelul finanțatorului (site, ziar, panouri publicitare etc.)
9. Participă la întocmirea caietului de sarcini.
10. Întocmește parte de formularistică aferentă achizițiilor (directe, achiziții publice, SICAP).
11. Întocmește cererile de plată/rambursare/decont etc.
12. Întocmește raportările periodice necesare.
13. Răspunde la E-mail-uri și telefoane.
14. Raportează evenimentele importante ale activității.
15. Verifică proiecte din cadrul companiei, deoarece la noi toate proiectele se întocmesc după principiul „4 ochi”.
16. …lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs..

Ce oferim?

1. Salariu atractiv
2. Bonusuri de performanță – pe baza unor KPI’s – Indicator de performanță
3. Laptop
4. Telefon
5. Birou (cu scaun cu tot)
6. Șef bun și înțelegător
7. Atmosferă de lucru plăcută
8. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei
9. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri…de fiecare dată!)

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Am dori chiar din 1 Octombrie.Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești perfect cu descrierea de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău la adresa hr@fdc.ro și scrie în mail orașul și răspunsul tău la următoarea întrebare: de ce vrei acest loc de muncă?

PS: Dă te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv.

               

Scrie-ne!
Cu ce vă putem ajuta?
Cu ce vă putem ajuta?