S.C. AMYLON S.A cu o vechime de peste 90 de ani face parte din anul 2001 din grupul de firme BOROMIR. Activitatea principală a societăţii este producerea dulciurilor din gama FELEACUL şi a tabletelor energizante din glucoză, prin munca şi dăruirea a peste 150 de angajaţi. Investiţiile aflate în curs vor creea premisele descoperirii de către noile generaţii a originalităţii şi gustului dulciurilor FELEACUL.
Cu experienţă de aproape un secol Amylon S.A. rămâne pentru comunitate, pentru clienţi şi pentru colaboratori unicul producător în domeniul fabricării de glucoză solidă şi a tabletelor energizante de glucoză din România. Firma este componentă a Grupului BOROMIR începând cu anul 2001, moment important în continuitatea tradiţiei şi dezvoltarea ulterioară a societăţii.
Provocările economiei actuale au determinat societatea la restructurarea activităţii şi diversificarea gamei de produse lansate pe piaţă. Preluarea în portofoliul a produselor din gama FELEACUL a reprezentat o oportunitate pentru a produce la Sibiu dulciurile ce au încântat generaţii de copii,
tineri şi vârstnici. Dulciurile FELEACUL realizate la Sibiu “din 1918, mereu la modă” sunt: Pufarin, halva, rahat, dropsuri şi bomboane umplute.
Produsele din gama FELEACUL sunt realizate după reţete tradiţionale şi cu ingrediente atent selecţionate. Suntem lideri pe piaţă pe segmetul halvalei din floarea soarelui, produs de post, dar care poate fi consumat în orice perioadă a anului de cei care doresc un „dulce” deosebit. Seminţele de floarea soarelui sunt selectate şi prelucrate cu grijă, astfel ca fiecare bob să îşi păstreze aroma şi gustul delicios. În acest fel, fiecare
consumator se poate bucura de acelaşi gust dintotdeauna, pentru că Feleacul „este mereu la modă, din 1918”. Cerealele expandate drajate cu sirop cu diferite arome de fructe sau cacao reamintesc gustul copilăriei de altădată sub denumirea de PUFARIN. Dezvoltarea dulciurilor FELEACUL
beneficiază de un ingredient deosebit: o echipă unită, caracterizată prin stabilitate, dăruire şi pasiune. Angajarea de tineri şi posibilitatea dezvoltării unei cariere face parte din setul de valori al firmei, fapt dovedit cu media de vârstă a angajaţilor – 32 de ani.Societatea noastră oferă consumatorilor dulciuri tradiţionale, naturale şi mai sănătoase decât ceilalţi competitori. Cererea pentru acest gen de dulciuri este ridicată, vânzările având un trend ascendent şi ridicându-se în anul 2011 la peste 5 milioane de euro.
Creşterea vânzărilor la export este un obiectiv important al echipei şi o modalitate de evaluare a competitivităţii produselor aflate în portofoliul de fabricaţie sau a celor ce urmează a fi lansate.
DIN 1918, MEREU LA MODĂ