SIMPA, compania sibiană prezentă pe piața de panificație încă din 1967 cu zeci de sortimente de pâine și produse de panificație. Cum a început totul, aflăm din interviul de mai jos
Maria Agârbicean
Director general SIMPA
Simpa, un nume și o destinație de cumpărături pentru orice sibian, de ani și ani. Cât e pasiune și cât e afacere în acest concept?
Aș spune că este o afacere în care se muncește mult și cu pasiune. De fapt munca, implicarea, dedicarea sunt elemente principale în orice afacere care funcționează. Sacrificiile sunt permanente și este ideal atunci când vin cu rezultate. Aici aș împărți rezultatele în două:
- financiare, necesare pentru susținerea activității și mers mai departe;
- emoționale, energetice, dătătoare de curaj și putere, care vin prin vocea clienților.
În principiu, suntem focusați pe satisfacția și mulțumirea clienților, restul vine de la sine.
Dacă ar fi să definiți în câteva cuvinte conceptul SIMPA, care ar fi acesta?
Un angajament pe care l-am făcut cu noi înșine și cu respect față de toți cei care aleg să fie cu noi pe masă zilnic.
Care au fost începuturile?
Începuturile nu au fost ușoare, cred că la nimeni nu a fost ușor. A fost o stare de fapt, o realitate cu necesitățile și provocările aferente. Le-am abordat după cum am considerat că este mai bine la momentul respectiv.
Eu în fiecare zi văd un început, pentru că provocările vin permanent din exterior: legislative, de piață sau din interior: de organizare, personal, producție etc.
Este un domeniu, un loc unde „nu ai timp să te plictisești”.
Citește continuarea poveștii mai jos