Pe o piaţă cu o concurenţă acerbă, Euroconf a ales să se impună prin calitate. Folosind procese tehnologice moderne, materiale de la furnizori de renume şi o etică a muncii bazată pe îmbunătăţirea continuă, Euroconf produce atât pentru firme de renume din Europa, cunoscute pentru exigenţa lor, cât şi sub brandurile proprii, Paolo Rossi şi Morathi.
Fondată în 1949, privatizată și restructurată în 1991, SC Euroconf SA produce costume, pantaloni, sacouri și veste pentru bărbaţi. Cea mai mare parte a producţiei este destinată exportului, producţia pentru piaţa internă reprezentând aproximativ 10% din totalul producţiei. Euroconf are ca principale pieţe de desfacere Germania, Elveţia și România. Euroconf produce pentru o serie de clienţi de renume mondial, dar are și două branduri proprii, Paolo Rossi și Morathi. După privatizare, managementul s-a implicat continuu în îmbunătăţirea tehnologiei și creșterea productivtăţii, pentru ca Euroconf să devină un lider recunoscut pe plan internaţional pentru calitate în domeniul confecţiilor bărbătești.
Tradiţie
Întreprinderea s-a născut ca o continuare a activităţii vechilor bresle de croitori de pe teritoriul orașului Sibiu, bresle organizate în Evul Mediu, care produceau confecţii pentru schimburi în pieţele organizate în acea perioadă și care în anul 1457 primesc privilegii deosebite.Din 1949 se înfiinţează ,,Steaua Roșie”, cu un număr de 380 de salariaţi. Sistemul de lucru era meșteșugăresc, în aceste condiţii productivitatea muncii fiind mică, iar sortimentele confecţionate se rezumau la uniforme militare. În anul 1954 încep să se introducă mașini de cusut noi, moderne, acţionate de motoare electrice, achiziţionate din: U.R.S.S, Japonia, R.D.G., R.F.G. și S.U.A. Această dezvoltare a făcut ca la sfârșitul anului 1976 producţia globală a întreprinderii să crească de aproape 15 ori, numărul salariaţilor ajungând la 2.485.
Companie europeană
În 1990, ,,Steaua Roșie” se reorganizează în 3 societăţi comerciale cu capital integral de stat (Confecţia Sib I, II și III). În septembrie 1991, Confecţia Sib III devine S.C. Euroconf S.A., nume determinat de piaţa externă pe care își desfăcea produsele. Spre sfârșitul anului 1991 societatea începe un vast program de extindere a capacităţilor de producţie, atât prin înfiinţarea de noi linii de fabricaţie, precum și prin introducerea unor tehnologii moderne și a unor utilaje de mare productivitate, cum ar fi mașini cu comandă program, automate de coasere și linii de călcat cu programare electronică.
Extindere
În 1993, societatea se privatizează, având un număr de 900 de salariaţi și 332 de acţionari. Din anul 1994, societatea își reprofilează o parte din capacitatea de producţie pe sacouri și costume de bărbaţi, ceea ce conduce la o mărire a numărului de salariaţi la 1.112, precum și la o creștere importantă a profitabilităţii firmei.
Parteneri
Începând cu 1999, Euroconf a derulat contracte cu firme de renume din mai multe ţări europene, cum ar fi: Germania, Austria, Italia, Elveţia, Anglia, Olanda, Israel etc.
Paolo Rossi
Lansat în 2005, brandul Paolo Rossi se bucură de un succes deosebit, demonstrând capacitatea creativă a firmei și posibilităţile de producţie după cele mai exclusiviste standarde. Începând din 2012, brandul Paolo Rossi devine marcă înregistrată și în Comunitatea Europeană. În magazinul ,,Paolo Rossi” al Euroconf de pe Bulevardul Victoriei găsiţi costume, sacouri și pantaloni pentru bărbaţi marca ,,Paolo Rossi”, cămăși bărbătești și cravate de la branduri celebre (Calvin Klein, Eterna, Alea) și alte accesorii, precum și îmbrăcăminte si accesorii pentru femei.
Euroconf SA, Sibiu,
Bd Victoriei 42
Tel: 0269-210-165, 0269-210-139,
Fax: 0269-217-725
MAGAZIN NOU deschis în București
Euroconf SA, București, Bd. Iuliu Maniu 7A
incinta APACA, clădirea T, spaţiul 20
Tel: 0759-015-763, 031-425-3004
E-mail: office@euroconf.ro
Site: www.euroconf.ro