Întâmpină Sărbătorile de iarnă alături de BCC

Întâmpină Sărbătorile de iarnă alături de BCC

Banca Comercială Carpatica a fost înființată în 15 iulie 1999 și încă de atunci răspunde cu promptitudine, profesionalism și responsabilitate cerințelor și exigențelor clienților ei. Cu un capital majoritar românesc și cu acțiunile listate la Categoria I a Bursei de Valori București, este instituția financiară cu sediul central în Sibiu. De anul acesta BCC are o nouă conducere, o echipă determinată să respecte valori înalte ale pieței financiare și să pună mereu pe primul plan clientul și societatea în care se dezvoltă. Despre toate acestea ne vorbește într-un interviu Johan Gabriels, Director General (CEO) și Președinte al Directoratului BCC.

Reporter: De aproximativ o lună, echipa de conducere a băncii este completă. Cine sunt noii directori și ce şi-au propus?

Johan Gabriels: După cum știți deja, BNR a aprobat funcția de Chief People Officer pentru Ena Bădeanu și funcția de Chief Commercial Officer pentru Cosmin Bucur, iar alături de Ion Dobrică în calitate de Chief Financial Officer și Gheorghe Cismaru în calitate de Chief Operating Officer formăm acum o echipă de management completă. Ena Bădeanu are mai mult de 17 ani de experiență bancară în instituții de renume cum ar fi ABN și RBS. Noua ei funcție, CPO, este probabil unică în sectorul bancar românesc, iar misiunea ei este de a coordona structurile de Resurse Umane, Marketing și Identitate Corporatistă și Excelență în Servicii. Prin numirea Enei în această poziție dorim să transmitem un mesaj clar cu privire la importanța oamenilor pentru organizația noastră, indiferent dacă sunt angajați, clienți sau acționari. Cosmin vine, de asemenea, de la RBS, unde a fost Șef al Trezoreriei, iar în noua sa poziție, cea de CCO, el va conduce toate activitățile comerciale ale băncii și rețeaua de sucursale, în scopul de a crește performanța businessului în organizația noastră.

Rep: Cât de implicată este și cum sprijină Banca Comercială Carpatica comunitatea sibiană?

J.G.: Cu toate că încă resimțim efectele crizei economice, Banca Comercială Carpatica continuă să se implice activ în viața comunității locale. Astfel, am participat în ultimii ani în calitate de sponsori atât la Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, cât și la festivalul Artmania sau Media Music Awards. Un alt eveniment la care participăm încă de la prima ediție este chiar campania Produs în Sibiu și ne bucurăm că astfel putem fi mai aproape de comunitatea sibiană.

Rep: Având în vedere că, în ultima perioadă, oamenilor le este tot mai greu să-şi plătească ratele, datoriile fată de bănci, ce soluții le oferă banca dumneavoastră pentru a face faţă acestei situații?

J.G.: Chiar de la începutul crizei financiare, Banca Comercială Carpatica a susținut oamenii sau companiile care au avut dificultăți în rambursarea împrumuturilor prin restructurarea acestora. De aceea, anul acesta am creat o unitate de restructurare internă, iar acum putem oferi soluții personalizate pentru clienții aflați în dificultate.

Rep: Cum credeți dumneavoastră că ar trebui să fie relația client–bancă astfel încât colaborarea să funcționeze?

J.G.: Relația dintre bănci și clienții acestora s-a schimbat destul de mult în ultimii ani, însă întrebarea dvs. este un semn că această schimbare nu a fost totuși în interesul clienților. Din cauza crizei financiare, cele mai multe bănci au uitat de clienții lor și s-au concentrat prea mult pe reducerea costurilor sau restructurare. Adevărul este că nu se poate supraviețui doar prin reducerea costurilor; înainte de toate avem nevoie de client pentru a avea o afacere. Din punctul nostru de vedere, clienții noștri ar trebui să fie în centrul modelului nostru de business, astfel încât să putem răspunde așteptărilor lor.

Rep: Ce noutăți urmează în materie de produse și servicii bancare, având în vedere că se apropie luna decembrie, o lună a cadourilor?

J.G.: Pentru luna decembrie suntem pregătiți pentru a satisface nevoile clientilor noștri, atât cu produse pentru persoane fizice (credite de nevoi personale, carduri de credit), cât și cu produse pentru corporații (credite pentru capital de lucru pentru dobândire marfă). În acest fel sperăm să punem un zâmbet pe fețele clienților noștri de acest Crăciun.

Banca Comerciala Carpatica

Sediul Central
Adresa:
Str. Autogării nr. 1
550135, Sibiu
Romania

Email: centrala@carpatica.ro
Telefon: 0040-269/233.985; 0040-269/232.993
Numărul de fax: 0040-269/233.371

Scrie-ne!
Cu ce vă putem ajuta?
Cu ce vă putem ajuta?