SCANDIA

SCANDIA

Compania Scandia Food a luat fiinta in anul 1922 in Sibiu, si a avut ca principala activitate productia de pate-uri si carne la conserva. In perioada 1929 – 1935 compania isi extinde distributia la nivel national si international.
In anul 2001 Scandia devine o companie cu capital 100 % privat si incepe sa isi construiasca un portofoliu mai larg de produse. In urmatorii 9 ani, Scandia devine lider de piata din Romania pe segmentul pate carne la conserva.
Portofoliul Scandia cuprinde o varietate de produse sub umbrela marcilor: Via, Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu si Balea.
Scandia Food a fost si va continua mereu sa fie un sinonim al calitatii, traditiei si inovatiei, noua noastra fabrica, deschisa în 2010, reprezentând inca o dovada a acestei promisiuni.

Respectand cele mai inalte standarde noua fabrica reprezinta:
o investitie de peste 40 de milioane de euro;
utilaje si tehnologii la cele mai inalte standarde;
suprafata de productie de peste 17.000 de metri patrati;
depozite de ultima generatie pentru materii prime si produse finite;
doua unitati de productie, una pentru conserve si alta pentru mezeluri;
Asigurarea calitatii produselor Scandia Food reprezinta principala preocupare a intregii echipe si este unul dintre factorii determinanti ai succesului Scandia de-a lungul timpului.
Ne preocupa continuu satisfactia consumatorilor si clientilor nostri si dorim sa le oferim produse si servicii de inalta calitate care sa sporeasca reputatia marcilor Scandia Food.
Procesul de fabricatie este supus unor reguli stricte de calitate si siguranta alimentara ce respecta cerintele legale in vigoare, ceea ce ne confera toata increderea ca produsele noastre pot satisface si cele mai exigente cerinte.
Calitatea si siguranta produselor este si rezultatul implementarii standardelor de management al calitatii si sigurantei alimentului: SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 22000:2005 si a unui pachet complet de reguli de igiena si buna practica.
Calitatea produselor noastre este certificata de asemenea si prin premiile obtinute in fiecare an la concursuri internationale de renume − DLG (organizatie germana care premiaza calitatea ridicata a produselor alimentare din Europa).
Nu ne oprim aici si, din grija fata de clientii nostri, am reusit sa implementam renumite standarde internationale de management al calitatii si sigurantei alimentului: IFS 5 (International Food Standard), BRC ( British Retail Consortium)
Categorii de alimente
Producem o gamă largă de produse, de la conserve de mâncăruri gata preparate la pateul de ficat și la produse tartinabile pe bază de carne sau legume (soia, spanac, fasole) sub diferite mărci sau marci private, într-o varietate de retete adaptate nevoilor clienților noștri. Producem de la produse „gourmet” (pateuri integrale de gâscă sau de rață), mancaruri specifice diverselor culturi (filipineze, halal, indiene, malaeziene), mâncăruri ”tradiționale” pana la gustări și mezeluri.

Viziunea Scandia Food
Scandia Food va deveni cea mai mare companie romaneasca de produse alimentare la nivel national si un reputat lider in nutritie si stil de viata echilibrat.
Misiunea Scandia Food

Misiunea noastra este sa continuam traditia de a oferi mancare gustoasa si hranitoare. Ne dorim sa fim alaturi de consumatorii nostri zi de zi, prin produse inovatoare care sa le aduca echilibrul necesar stilului de viata dinamic.

Valorile Scandia Food

Experienta & Competenta – asigurarea calitatii produselor si dezvoltarea de produse noi, de calitate superioara, prin experienta acumulata pe parcursul a aproape un secol.

Pasiune & Mandrie – entuziasmul, mandria, determinarea, responsabilitatea si pasiunea fata de brand-urile proprii inseamna produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.
Grija – motivarea angajatilor, dezvoltarea de produse cu aport nutritiv ridicat, selectarea celor mai buni experti, furnizori, parteneri si a celor mai bune materii prime, implicarea activa in societate si in promovarea unui stil de viata echilibrat, dezvoltarea de programe educationale si sustinerea unei diete echilibrate, activitatilor fizice si de protectie a mediului reprezinta principalele griji ale companiei.
Inovatie – companie moderna, in cautare de idei noi pentru imbunatatirea vietii consumatorilor, avand curajul de a evolua prin promovarea si implementarea de solutii inovatoare si creative, prin investitie in oameni, in cercetare si dezvoltare.

Scrie-ne!
Cu ce vă putem ajuta?
Cu ce vă putem ajuta?