Cu o reţea care acoperă 37 de ţări, atât prin reprezentanţe proprii, cât și prin intermediul companiilor partenere, GLS Group dispune de 39 de HUB-uri internaţionale și 668 de depozite. GLS România a început să-și desfășoare activitatea din 1 august 2007, imediat după aderarea României la Uniunea Europeană, având sediul în Sibiu și 13 depozite. În prezent, a devenit un operator important pe piaţa serviciilor de curierat, succesul companiei GLS România fiind demonstrat de milioanele de colete livrate anual.
GLS România se concentrează pe dezvoltare continuă, dorește să ofere zilnic partenerilor săi servicii de înaltă calitate. Numărul depozitelor a crescut odată cu numărul din ce în ce mai mare de colete, prin urmare, GLS România are la dispoziţie o reţea logistică în continuă dezvoltare, putând asigura astfel, livrări în termen de 24 de ore, pe întreg teritoriul României. Se continuă și dezvoltarea HUB-ului din Sibiu, prin adaptarea tehnologiei pentru numărul tot mai mare de colete, asigurând astfel continuitatea și calitatea serviciilor. În ultimii ani, GLS România a obţinut certificatele ISO 9001:2008 și 14001:2004.
Priorităţile esenţiale ale grupului constau în asigurarea unei dezvoltări continue și de calitate, dar și a unui comportament ecologic și social responsabil.
Calitate, fiabilitate, predictibilitate, transparenţă și flexibilitate: acestea sunt criteriile care influenţează decizia clienţilor. Raportul preţ/valoare devine tot mai important.
GLS Group dorește să ofere clienţilor săi din întreaga Europă servicii de înaltă calitate. Acesta este și obiectivul GLS România: livrează 97% din colete în 24 de ore pe întreg teritoriul României. Prin urmare, rata coletelor returnate este foarte mică. Fiecare din coletele expediate prin GLS pot fi ușor urmărite atât de expeditor, cât și de destinatar cu ajutorul site-ului gls-group.eu. De aceea, transparenţa caracterizează activitatea companiei GLS. Mai mult chiar: vor livra ceea ce promit, și promit doar ceea ce pot livra. GLS România este partener fiabil și obiectivul este colaborarea pe termen lung. Ultima perioadă s-a caracterizat prin dezvoltarea comerţului electronic. Acest lucru a condus la apariţia unor provocări multiple pentru furnizorii de servicii de curierat: aceștia trebuie să răspundă cerinţelor destinatarilor din ce în ce mai informaţi și celor ale expeditorilor care doresc servicii rapide și precise, să se adapteze cât mai repede și să ofere raspunsul corect. Destinatarii doresc să știe când vor primi coletul, să-l redirecţioneze la o nouă adresă sau să-l primească în altă zi. Obiectivul principal al expeditorului este acela de a avea cât mai puţine colete returnate, dorind să obţină contra-valoarea bunurilor cât mai repede posibil, în timp ce clienţii beneficiază de servicii fiabile și de calitate.
Preţurile GLS România sunt identice pentru întreg teritoriul României; nu solicită comisioane separate pentru livrări în zonele periferice și returnează expeditorului coletele refuzate în mod gratuit. Serviciile GLS România sunt disponibile și în afara graniţelor ţării: de exemplu în cazul unui export în Republica Cehă, ofera serviciul de ramburs, la fel ca și pe plan naţional, cu excepţia faptului că solicită un cont bancar în ţara de destinaţie.
În afară de eficienţa costurilor, este de mentionat și calitatea oferită de sistemul GLS la nivel european.
În concluzie, GLS România oferă în prezent cele mai complexe și atractive soluţii de export rutier din România. Pe lângă serviciile de export, ofera și soluţii atractive clienţilor interesaţi de importuri.
Cel mai important obiectiv este dezvoltarea durabilă. Pentru a atinge acest obiectiv, se dorește extinderea gamei de servicii, să se menţină și să se îmbunătăţească indicii de calitate, deoarece succesul GLS România este succesul clienţilor!
GLS România dorește să se apropie mai mult de clienţi și destinatarii acestora: se lucrează la deschiderea unei reţele de ParcelShop, prin identificarea celor mai bune soluţii și parteneri.
CONTACT: www.gls-romania.ro, Tel: 0269.501.900